joi, 17 mai 2012

Concurs

Concurs Nemira !

Image and video hosting by TinyPic
După succesul avut la concursul anterior și după ce am văzut entuziasmul tuturor, am zis: de ce, nu?
Vom da startul la un nou concurs, în care domnul Rafflecopter, regele concursurilor cu tragere la sorți, va fi arbitrul. Cu toții îl cunoaștem bine și îl respectăm enorm pentru munca depusă. I-am cerut din nou ajutorul deoarece el e mai înțelept decât oricine, și din cauza bunătății lui nemărginite, a acceptat.
De data asta, premiile vor fi trei la număr, însă premiul I l-am făcut puțin mai atractiv și sperăm să îl câștige una dintre cârcotașele cele mai înrăite:D.
Durata de înscriere: 9 mai - 25 mai 2012
Premiul I: "Gossip Girl: Nu mă uita" și "Gossip Girl: Un trio infernal", de Cecily Von Ziegesar 
BannerFans.comBannerFans.com
Premiul II: "Orașul din afara timpului" de Enrique Moriel
BannerFans.com
Premiul III: "Fiicele lui Allah" de Nedim Gursel
BannerFans.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu